soczewka
Kasia : Uczniowie dysponowali symetryczna soczewka skupiająca wykonana w nieznanego materiału, źródłem
światła, które można umieścić w wodzie, oraz ekranem, miarka długości oraz prostokątnym
akwarium z wodą. Mieli również tabelę współczynników załamania różnych substancji. Wiadomo, ze
soczewka ma dodatnia zdolność skupiająca zarówno w powietrzu, jak i w wodzie.
Zaplanuj doświadczenie, które pozwoli uczniom ustalić, z jakiego materiału jest wykonana
soczewka. Jakie wielkości uczniowie powinni odnaleźć w literaturze, aby wykonać zadanie?
21 kwi 16:28
korki_fizyka@o2.pl: no właśnie jakie ?
21 kwi 20:38
alberteinstein: no cwelu masz pomoc a nie pytac sie jakie −,− jestes taki glupi czy takiego udajesz
#fizyka5rokpolibudawarszawskahir
30 kwi 14:04
korki_fizyka@o2.pl: a ty alberciku już kompletnie ześwirowałeś czy znowu masz przepustke ?
1 maj 08:29
1 maj 08:31